Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lots of rep - exchange - new siggy!
#1
My main PC has died and I have yet to transfer my photoshop onto the laptop.

Can anyone be a darling and lash up a nice new Siggy?

[Image: attachment.php?aid=19676]

[Image: attachment.php?aid=19677]

[Image: attachment.php?aid=19802]

lots of love and rep in return ThumbsUp

feel free to go a bit maaaad Angel any mash up of those pics and my RR results be nice ThumbsUp

thanks Smile
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#2
[attachment=19803]

your welcome Rofl
Project: Formula Peugeot
Reply
Thanks given by:
#3
Repping you for that one myself
On a break from 306oc for personal reasons. If anyone needs or wants me most of you have my number and or facebook messenger
Thanks for the good times guys n gals. I might be back. Who knows.
Reply
Thanks given by:
#4
lmao love it!
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#5
Google free online Photoshop. There is a great one by Pixlr I think!
Reply
Thanks given by:
#6
Gimp.....
On a break from 306oc for personal reasons. If anyone needs or wants me most of you have my number and or facebook messenger
Thanks for the good times guys n gals. I might be back. Who knows.
Reply
Thanks given by:
#7
Yeah I tihnk Gimp is what I used before. No matter how good it is...I am still RUBBISH with it!!! Think "Paint" is the limit of my abilities!
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#8
ill knock one up now..
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#9
(27-10-2014, 06:07 PM)Piggy Wrote: Yeah I tihnk Gimp is what I used before. No matter how good it is...I am still RUBBISH with it!!! Think "Paint" is the limit of my abilities!
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#10
(27-10-2014, 07:15 PM)toseland Wrote:
(27-10-2014, 06:07 PM)Piggy Wrote: Yeah I tihnk Gimp is what I used before. No matter how good it is...I am still RUBBISH with it!!! Think "Paint" is the limit of my abilities!

I hate to say it, but if the site was full of banner animated gif sigs I'd be upset
Reply
Thanks given by:
#11
(27-10-2014, 07:15 PM)toseland Wrote:
(27-10-2014, 06:07 PM)Piggy Wrote: Yeah I tihnk Gimp is what I used before. No matter how good it is...I am still RUBBISH with it!!! Think "Paint" is the limit of my abilities!
[Image: attachment.php?aid=19806]



Whilst I completely admire the creativity and skill that has gone into that (above what I could perform myself), it would be really damn annoying reading through a thread with that cropping up on every other post lol.




Come to think of it, almost as annoying as some bird jiggling her arse around.
[Image: car-1.jpg]

Member of the 99% warning or you're nothing club


2000 Moonstone 1.8 Meridian - Sold
2000 China 3dr XS - Dead
1998 Diablo 3dr XSI
Reply
Thanks given by:
#12
Yeah that is amazing but it will end up lagging and being annoying Undecided

Can I perhaps have a still of the last image with the pig? Smile
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#13
(27-10-2014, 07:43 PM)Piggy Wrote: Yeah that is amazing but it will end up lagging and being annoying Undecided

Can I perhaps have a still of the last image with the pig? Smile
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#14
lmao
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#15
Rofl

I don't even want to think about what you were looking at when you found that little gem.
306 HDi Deathtrap - 130bhp / 220lbft
...UPGRADING...



Reply
Thanks given by:
#16
let me know if this is ok, ill save it as a higher res image and slightly smaller..


[Image: xZ4Z2aS.jpg]
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#17
Looks great...can I be cheeky and ask for the light to be a bit more of a blue tinge?? Smile

And maybe one without the pink pig? Smile
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#18
(28-10-2014, 05:02 PM)Piggy Wrote: Looks great...can I be cheeky and ask for the light to be a bit more of a blue tinge?? Smile

And maybe one without the pink pig? Smile

it's your sig mate..


yup,
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#19
[Image: Xku0W1i.jpg]
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#20
Quick one aswell:

[attachment=19816]
Reply
Thanks given by:
#21
(29-10-2014, 12:33 AM)toseland Wrote: [Image: Xku0W1i.jpg]

That design is great. Although I am a prat.

I should have been specific... I meant just the DRL light to be more blue (the fog lamp!) not the overall light! My big bad. It be PERFECT then!! Smile ThumbsUp
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:
#22
Right.. here we go

[Image: 4QY57nV.jpg]

[Image: zC48kIN.jpg]
Given the choice between Niall and the sheep. I would choose the sheep!
/Toseland
Reply
Thanks given by:
#23
Thankyou thankyou thankyou thankyou!!111!!!11!
Wishes for more power...
Reply
Thanks given by:


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  2.0 hdi engine free in exchange for a bit of help lol jayspug86 12 1,610 07-11-2014, 05:43 PM
Last Post: Toms306
  Siggy request THE_Liam 9 2,738 17-07-2013, 09:30 AM
Last Post: puglove

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)